A Központi Kézbesítési Rendszert üzemeltető Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) jelzése alapján az elektronikus küldeményeket kezelő informatikai rendszerük működése teljes körűen helyreállt.
A hiba fennállása alatt (2018. április 26. napján 03 óra 48 perctől 19 óra 33 percig) az Ügyészség részére küldött elektronikus küldemények kapcsán alappal feltehető, hogy azok az ügyészségre nem érkeztek meg, így azok küldését kérjük megismételni.
Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. §-ának (1) és (2) bekezdése értelmében a törvény, illetve az elektronikus ügyintézést biztosító szerv által meghatározott határidőbe nem számít bele az a nap, amely során legalább négy órán át fennálló, üzemszünetet vagy az elektronikus ügyintézés korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést biztosító szerv elektronikus ügyintézést biztosító információs rendszerének működését, illetve ha az ügyfelet az eljárási cselekmény határidőben történő elvégzésében olyan tervezett technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta, amely az általa igénybe vett szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatás (a továbbiakban: SZEÜSZ) vagy központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás (a továbbiakban: KEÜSZ) használatát érintette.